Saturday, December 28, 2019

जुत्ता मजदुर
-मिथिलेश आदित्य
मसँग जुन बेला
थिएन जुत्ता चप्पल
त्यस बेलाजुत्ता मजदुरहरू
मेरो खुट्टामात्र होइन
अनुहार पनि हेर्न चाँहदैन थिए

यो बेग्लै कुरा हो
त्यति बेलानाङ्गैं खुट्टा
यो धर्तीमा घुमें
प्रकृतिसँगनजिकिएँ
जसले मेरो दृष्टिशक्ति
अझ बढ्यो
यो संसारमा
हिड्न योग्यभएँ
पढ्न थालें
जीवनको शब्दकोश
नाता सम्बन्धको अप्ठ्यारो ब्याकरण
जाने संसारकायावत कुराहरू

तर आजजुत्तामजदुरहरू
औधीखुसी छन्
मेरो जुत्ता चप्पल देखेर
सायद सोच्लान्
जुत्ताचप्पलको कामलिएर
आउँछु मउनीहरू नजिक
बढाउँछु
उनीहरूको रोजीरोटीको ब्यापार
त्यसैले हिजो अपरिचित
आज परिचित छु
उनीहरूसँग
उनीहरू मलाई
चिन्द्छन
बुझद्छन
मउनीहरूलाई चिन्दछु
तर उनीहरू अपेक्षित परिवर्तित छु

अब
आफ्नो जुत्ताचप्पल आफैँ मरम्मत गर्छ
शिल्प कलाले चम्काउँछु टिलिक्क
वितेका दिनहरूले मलाई
एउटा शिक्षा दिएको
काम मान्छे भन्दा ठूलो हो
काम भन्दा ठूलो मान्छे हुन सक्दैन
जात विभाजन
मान्छेको कामले होइन
उसको ब्यवहारले गर्छ
सङ्गकीर्ण सोँचले गर्छ
त्यो भ्रम भत्काउन चाहन्छु
विभाजित मान्छे होइन
समग्र एउटा मान्छे हुन चाहन्छु
जित्न चाहन्छु
समानताको युद्घ
०००

No comments:

Post a Comment